Fredagkväll

Kom för ett tag sedan hem från Jens, en tacokväll med killarna och Sara. Killarna gick ut så jag passade på att fara hem, åkte förbi Statoil och köpte hem lite godis, som för övrigt redan är slut, ops! Strax ska jag slå igen mina blå, blir att gå upp ganska tidigt imorgon för träning står på schemat dock vet jag inte riktigt vad jag är sugen på: löpning, GRIT, bodypump eller gymma, lutar nog åt GRIT där jag får med både kondition och styrketräning. Sen väntas det en god frukost-lunch-brunch (?) med Simon, mysigt att bara ta det lungt på morgonen efter träningen. Hoppas bara vädret blir bra imorgon för då blir det säkert en skogspromenad med Swix. Gonatt ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0