+

Löparsko: Asics DS Trainer utan tvekan!
Macka: Äggmackor, bröd spelar ingen som helst roll
Sportbh: Nike annars tycker jag H&Ms   Med smala band är riktigt sköna
Resa: New York är drömresermålet
Godisbit: Lösviktsgodis och choklad i alla former, muumaa!
Shapetights: Har mestadels bara Niketights
Juice: Nektarinejuice när jag väl dricker det men blir aldrig av...
Podcast: Fredagspodden, har även börjat lyssna på avpodden
Gym: 360träningscenter i Skellefteå helt klart! Fräscht och med riktigt bra personal, känns som hemma!
Hösttights: Har inte inhandlat några. Men funderar på ett par svarta 2XU
- Tesort: Typ alla funkar men föredrar kaffe
Träningsform: Löpning, gruppass, crossfit och gym
Bil: Drömmer om en vit Audi A7 men vofflan rullar på bra :)) 
Träningsövning: Benböj och marklyft 
Efterrätt: Chikladmonster som jag är så måste jag ju säga kladdkaka!
Väst: Min beiga väst som jag har när jag är ute och går
Myströja: Min Haglöfsfleece
Pasta: Carbonara!
Träningslinne: Älskar ju Nike men UMs ribbade linnen är hur sköna som helst
Värmeplagg: Min dunjacka alla gånger!
Frukost: Min heliga stund på dagen och till frukost blir det alltid olika: havregrynsgröt, fil, kvarg, mackor ...
Hörlurar: Mina guldiga fina från Happy plugs 
Reflexväst: Har bara en som jag har fått av Simons föräldrar
Veckodag: Måndagar och fredagar 
Pannband: Äger inget pannband
Lax: Gravad lax 
- Träningsapp: Runkeeper men just nu vägrar den sammarbeta med mig?!
Löparjacka: Bara en svart från Nike
Hemlis: Hsr typ ingen hemlis, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0