Lördag 10 Oktober

Gomorgon! Eller gomorgon, klockan är ju rätt mycket. Har varit igång sedan halv 9, blev ett bodypump pass på 360 och man kunde inte ha startat den här lördagen på ett bättre sätt. Har nu bestämt mig och till veckan drar jag igång med att gymma igen, den motivationen är just nu på topp känns det som. Pratade med Sandra som höll i Body pumpen idag och jag sa det - hon har gjort så min motivation för gymmet har kommit tillbaka! Kan inte säga annat än att den tjejen är grym! Jag har inte satt min fot på gymmet sedan för 2 månader sedan (förutom förra fredagen så jag var på IKSU med Jenny) och det har börjat visa sig, att göra mer än 20 armhävningar var förut hur lätt som helst men nu har det börjat ta emot, mycket av min styrka har försvunnit och nu ska den banne mig tillbaka! Orsaken till att jag la det på hyllan var just för att den motivationen fanns inte, var helt enkelt less men jag behövde ett avbrott från det för att få upp motivationen igen. 
 
Kommer nu försöka köra 3 gympass med fokus på ben, rygg och ett rygg & bröstpass. Få in två löppass (ett intervall och ett pass mellan 5 km - 10 km) och ett crossfitpass. Jag är taggad och hoppas att det kommer kännas bra, det kommer bli kul! Nu ska jag och Simon upp på Solbacken och sen iväg för att äta middag och se hockey med våra föräldrar i Ursviken. Jag kommer att ha en riktig mysig lördag, hoppas ni får detsamma ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0