Måndag 16 Februari

Gomorgon. Har varit rätt dött här ett tag nu men jag har haft att göra i skolan om man säger så. Har inte heller haft lust att blogga när mina dagar endast har rullat på med skola, plugga, träna, sova och äta däremellan. Nu har jag pluggat i 4 veckor och jag trivs verkligen. Idag går vi ut på praktik men jag börjar inte förrän 13.00 så fick mig en sovmorgon. Hade tänkt åka och träna nu men jag känner att jag har lite ont i halsen och vill inte riskera att det ska bli som sist då jag inte kunde prata så blir en vilodag idag. 
 
Har precis ätit frukost, havregrynsgröt med en 1/2 banan, lite hallon, ett ägg och självklart kaffe. Har även hunnit dammsuga min lilla lägenhet men där tog det stopp, var verkligen inte taggad på att damtorka nu så det får bli någon annan dag. Den här dagen känns spännande, ska bli kul att börja praktiken! Massa kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0