Torsdag 26 Februari

Hallå! Ligger hemma i sängen, har precis ätit kvällsmål som bestod av kvarg, banan, müsli och jordnötssmör. Har ikväll pluggat och sammanfattat ett kapitel ur omvårdnadsböckerna. Vi har tenta om 3 1/2 vecka men det gäller att ligga steget före litegrann i och med att det är 18 (!) kapitel som ingår i tentan vilket är en massa sidor. Stressen la sig dock för vi fick ikväll studiefrågorna som kan hjälpa oss att plugga så det känns jätte bra. Jag har just nu praktik och imorgon är vi inne på sista dagen på vecka 2, endast 1 vecka kvar och tiden bara springer iväg.
 
Har så fullt upp just nu, vi har även en VFU:uppgift som man jag vill förbereda litegrann innan skolan drar igång igen. Har tänkt åka till Umeå nästa helg så vill som göra bort så mycket plugg som möjligt nu så jag kan ta en helt ledig helg tillsammasn med Simon. Samtigt ska jag inte klaga för det är jätte intressant men vissa saker är som ett stort frågetecken. Nu ska jag se på tv och sen sova, praktik mellan 7.00-12.00 imorgon och sen helg! Firas med en frisörtid och kanske lite träning. Kramar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0