+

Har precis landat här hemma framför TVn. Blev ett bra löppass som jag skrev i tidigare inlägg och efter ett sånt pass så blev jag sugen på naturgodis som jag har knaprat på ikväll, mums. Var hos mamma och pappa en stund när jag hade sprungit klart innan Sara hämta upp mig, har sedan dess hunnit vara på Dallas, hemma, Ica kvantum och sen åkte jag Mirre, Krille och Rebbo till Jonte för att hänga, se tv och spela kort. 
 
Känner mig verkligen utvilad till skolan imorgon, kl 14.00 är uppropet. Jag är inte alls nervös utan det känns bara kul, nerverna har väl landat lite när jag var och träffade några av mina klasskompisar igår. Nu ska jag se om det är något bra på tv, ringa Simon och bara ta det lungt. Imorgon är det måndag och en ny vecka, en spännande vecka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0