Första skoldagen

Nu vad denna dag gjord, min första skoldag och hur gick det då? Jo, det gick bra. Kunde ju inte ha gått så dåligt i och med att det endast var upprop, information, fika och en rundvandring för att kolla var vi ska håll hus. Har nu se större delen av klassen också, dock inte alls lärt känna men hoppas att vi kommer ha någon lära-känna-lekar dom kommande dagarna så man iallafall har en chans att kunna något namn. Imorgon är det vår riktiga skoldag där vi kommer få ännu mer information, går mellan 08.30-15.00. 
 
Efter skolan idag så åkte jag till Ursviken och umgicks med mamma, vi gick ut och gick en sväng, åt kasslersallad, såg tv och drack kaffe, skön kväll helt enkelt. Idag började även Farmen om och jag tror jag nu kommer bli fast. Förra året när jag var i Hemavan så vad Farmen obligatoriskt för alla som jag bodde med, alla var knäpptysta och satt fastklistrade framför tvn, haha! Nu ska jag se tv en stund sen sova ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0