Fredag23 Januari

En vecka som student! Och jag stor trivs - i klassen och i utbildningen. Tycker det är kul att plugga, ska kanske inte börja jubla än, kommer nog perioder som jag vill spy på allting då ingenting går in i huvudet. Är redan nervös inför anatomikursen som är i slutet av denna termin... Idag började vi redan 08.30, fick information om att forska efter utbildningen och kände att det var lite väl mycket, vi ska först och främst klara av dom här studierna så vi går ut som sjuksköterskor så information om förskning var lite väl överdrivet kan jag tycka. Vi fick sen besök av vårdförbundet och blev bjudna på jätte goda kyckling wraps. Generöst att bjuda på lunch! Sen hade vi en föreläsning om omvårdnadsperspektiv och det var mycket intressant.
 
Vi slutade 14.30 och sen for jag och tränade direkt, blev ett crossfitpass som var lika kul som vanligt. Sjukt jobbigt! Mitt pulsband strulade litegrann både igår och idag så har inte fått veta riktigt hur det har gått i pulsens banor men passen kändes bra iallafall, man ska ju utgår från en själv i första hand. Klockan och pulsbandet är bara ett stort plus!
 
Nu har jag precis lagat tacos och strax kommer Simon, äntligen!!! Ska bli så mysigt att han kommer hem i helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0