Lördag 10 Januari

Det var någon dag sedan som jag skrev sis, vad har hänt? Jo, jag har gått och blivit sjuk. Inte sjuk - sjuk, inte sängliggande med förkyldning, feber, hosta och en massa snorpapper omkring mig. Har "endast" ont i halsen. Sa på jobbet i onsdags "jag blir aldrig sjuk, sist jag var förkyld vad för 1 år sedan", peppar peppar ta i trä sa jag efteråt med tror ni att det hjälpte? Icket. Kände av halsen redan på torsdag morgon men trotsade det och for på ett crossfitpass, tänkte antingen så bryter det ut till ännu mer eller så drar det ihop sig och såklart hade jag oturen med det först nämnda. Märkte ganska snabbt in i passet att jag inte alls orkade lika mycket som jag är van att göra, blev trött direkt och efter passet var det inte ens kul. Mådde illa, blev kallsvettig och var så sjukt slut, tänkte stretcha efteråt men jag satt mig bara ner och ville ha luft, orkade inte ens stretcha. 
 
Insåg igår när jag jobbade att det inte kommer gå att träna i helgen så tog mitt pick och pack och åkte till Simon i Umeå där jag sitter nu. Det är så frutrerande att jag är så pigg annars, i hela kroppen men det känns som om jag har knivar i halsen. Tog med mig träningskläder om det hips vips skulle vända, kanske bara önsketänkande. Ska då strax ut på en promenad för att få någon frisk luft, ska gå förbi ett apotek och köpa några halstabletter som förhoppningsvis kan hjälpa mig litegrann i allafall.
 
Nu ska jag ta vara på den här lördagen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0