Lördag 17 Januari

Lördagkväll, klockan är snart 00.00 och jag ligger hemma hos mig i sängen och ska strax sova. Har haft en väldigt mysig lördag. Sov i Ursviken natten till idag, tog sovmorgon och åt frukost med mamma och pappa. Blev sen att jag åkte med dom in till stan och mötte upp Sara för lite shopping (ytterst lite, när man har tankarna på att shoppa finns det ju ingenting) och sen tog vi en sen lunch på Waynes med Mirre och Krille. Hela den här dagen har jag känt nervositet för idag var det ju välkomnstmiddag för oss nya studenter på sjuksköterskeprogrammet. Har nu träffat delar av min klass, ätit tacos, lekt lekar och vunnit i bingo, synd bara att vi endast var 10-12 personer av 39 stycken. Kan då säga att jag inte alls är lika nervös inför måndag länge nu när man har lärt känna några av mina klasskompisar, längtar nog mer! 
 
Söndag imorgon, har tänkt träna och bara ta det lungt skulle jag tro. Ska försöka ta mig ut och springa i och med att det kommer bli så himla kallt till veckan så kommer nog inte bli så mycket löpning för min del till så ska passa på imorgon. Vill ladda hem någon bra podd och springa i ett lugnt tempo, det är min plan men innan dess ska jag ta en sovmorgon och äta en god frukost. Jag älskar söndagar! Nu ska jag sussa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0