Måndag 12 Januari

Måndag - jag gillar måndagar! Känns som man tar nya tag och kör igång veckan. Har iallafall tagit mig hem till Skellefteå, åkte vid 10 i morse men var inte framme förrän vid 12.30. Halsen har börjat kännas bättre och det tackar jag för. Blir iallafall en vilodag idag också för jag vill inte dra igång för tidigit med träningen och sen hamna i samma spår igen. Konditionsträningen får nog vänta några dagar till men om det fortsätter på det här spåret så kan jag nog ta ett lungt gympass eller en promenad imorgon. Idag är jag ledig hela dagen och har sen jag kom hem tvättat lite kläder och ska strax ner på stan och möta upp Mirre. Ska dock klä mig som aldrig förr i och med att det är -20 grader här. Sen en sak som kom som en chock när vi närmade oss Skellefteå - SNÖN! Det är stor skillnad jämnfört med i Umeå och ifredags när jag var hemma, måste ha vräkt ner hur mycket som helst.
 
Föresten, 1 vecka kvar till skolan drar igång så jag kanske ska njuta av denna ledighet. Dock ska jag jobba imorgon men att plugga är en helt annan sak då man måste göra mycket på sin fritid också. Nu ska jag ner i tvättstugan och ta upp de sista kläderna ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0