Måndag 19 Januari

Gomorgon! Sovit som en stock i natt och känner mig utvilad. Har redan hoppat i träningkläderna och sitter nu och väntar på att kaffet ska bli klart och ska sen göra gröt som vanligt. Ska fara till gymmet vid 10.00-11.00 redan. Känner att jag inte kommer vara lika peppad på att fara dit efter skolan som räcker till 17.00 och när vi inte har upprop förrän vid 14.00 så passar det ju bra. Ett stort plus är ju att det inte alls är lika mycket folk på förmiddagen och man slipper göra om hela passet för man inte får någon stång eller så. Idag blir det att jag ska köra ett överkroppspass. 
 
Nu ska jag göa iordning frukost och sätta igång tvn och se på Nyhetsmorgon. Känns som det här kommer bli en bra måndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0