Onsdag 14 Januari

Gomorgon onsdag. Haft en sån här perfekt morgon idag, sovmorgon till 10.00 och har preics ätit upp gröten, blev en sen frukost idag. Vaknade redan vid 08.00 men såg då att klockan inte alls var mycket och att jag fortfarande var trött så jag fortsatte att sova. Borde kanske passa på att sova nu när man kan för snart börjar skolan, börjar känna att nervositeten stiger faktiskt men det ska bli kul. På lördag ska jag på välkommstmiddag för alla nya sjuksköterskestudenter och det ska bli spännande, första gången man träffar många av mina blivande klasskompisar.
 
Idag då? Är ledig, jobbar imorgon och fredag sen tar jag mest troligt helg. Idag ska jag somsagt fara och träna ett underkroppspass men ska fara dit då det inte är så mycket folk på 360, redan vid 13.00 skulle jag tro. Blir bara stressad av att vara där när alla andra är där, känns som man måste stressa sig igenom passet. Annars gillar jag ju morgonträning men idag när jag är ledig så passade jag på att sova ut. Annars blir det en lugn onsdag, gillar sånna här dagar då man inte har några måsten ♥
 
 
 
 

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ skrev 2015-01-14 @ 12:23:13

Gott!

URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Malin skrev 2015-01-19 @ 08:07:26

Vars har du köpt den fina kudden man skymtar i bakgrunden? :)

Svar: den är köpt på färg och tapet, happy homes eller vad det nu heter :) Köpte den i september-oktoberså dom kanske har kvar dom:)
Rebecka Lindgren


URL: http://leewahlbergmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0