Onsdag 21 Januari

Onsdag, lillördag, kramens dag -  kalla den vad du vill. Idag är det faktiskt kramens dag men har typ inte kramat någon? Eller jo, några fina arbetskompisar har jag kramat. Jaja, nog om det. Idag fick min grupp lite sovmorgon, till 09.20 så fick sova lite längre iallafall. Vi hade en genomgång av biblioteket och nu känns det som om allting börjar närma sig för en riktig start med föreläsningar och seminarium osv, många bitar med information börjar falla på plats. Idag hade vi kursintroduktion och en allmän information om ssk-programmet - alltså väldigt mycke mer information. Det är så härligt att det känns otroigt kul att gå till skolan, att träffa alla trots att man inte känner någon sådär jätte bra men alla är så glada och trevliga! 
 
Vi slutade redan 13.45, jag for till gymmet och löpte 4 km och körde ett överkroppspass på det. Hoppade i duschen och gjorde mig sen klar för middag ute på Bishops med mina fina arbetskompisar, åh dom saknar jag. Trots att man inte varje dag var taggad på att jobba så blev man bara så glad av att vara på jobbet. Tur jag kommer kunna jobba litegrann iallafall och även i sommar. Kom hem vid 19.30 och har stökat på här hemma, läst våra case som vi ska ha seminarium om en vecka om, beställt böcker (hejdå pengar) och bara tagit det lungt. Ska strax ta bort mitt smink och ta mig något att äta innan sängen kallar. Skönt avslut ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0