Onsdag 7 Januari

Vid den här tiden på dygnet är jag alltid trött, efter man har ätit lunch så därför sitter jag nu och sörplar på en kopp kaffe med mjölk. Jobbade bara 7.00-12.00 idag, rätt skönt pass. Så vad har denna onsdag att bjuda på? Jag ska ta mig ut på en löptur innan vinden börjar ta fart, hört rykten om att det ska börja blåsa mycket i eftermiddag nämligen sen får vi se. Ska kanske ta vara på dom här stunderna nu för det kommer nog bli ganska fullt upp när skolan drar igång då jag ska försöka jobba litegrann också. Ska bli spännade! Dock är jag riktigt dålig på att bara vara, att bara se på tv själv tillexempel, man har alltid något annat att göra också så som att kolla telefonen, stöka med det ena eller det andra. 
 
Blir en snöig löprunda iallafall, jippi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0