Polar M400

Här är min nya träningskompis. Inte bara kompis utan motivation också, jag älskar den! Man kan ha den när man löper (inomhus och utomhus), promenerar, simmar, gymmar, kör crossfit, cyklar (inomhus och utomhus) och ja allt! Du kan till och med bära pulsbandet under hela dagarna och även när du sover för att se hur aktiv din kropp är. Hur grym är den inte? Dock så använder jag den endast när jag tränar känns lite överdrivet att ha pulsbandet på mig hela tiden, skulle bara bli stressad.
 
Jag har gjort ett konto på polars hemsida där alla mina pass kommer upp och har även kopplat den till min telefon där allting laddas upp också. På hemsidan kan jag följa andra i hela världen som också ha en sån klocka som mig. Hur andras träningspass har gått, var dom har tränat och vad dom har tränat.  Det här är en riktig träningsmorot och ni som kanske har funderat på att köpa en: KÖP! Ni kommer inte ångra er för den är verkligen grym och lätt att förstå också. Om ni ser här nere så ser ni hur länge passet var, pulsen och antal kalorier. Det där med pulsen är inte 100 i och med att jag aldrig har gjort ett maxpulstest så chansar jag bara och tror att jag borde höja antal slag/minut egentligen men ska pröva mig fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0