Söndag 11 Januari

Blev en lång sovmorgon idag, vi vaknade inte förrän vid 11.00. Kom inte ihåg sist då jag sov så länge, har aldrig ro i kroppen att sova bort halva dagen, vilket det känns som vi har gjort just nu men när man är halvsjuk så är det nog precis det man ska göra. Halsen mår inte ens bättre idag trots att jag drack för mång koppar te igår. Vill bara bli frisk och träna igen men är huvudet dumt så får kroppen lida.
 
Igår kväll for vi till Linus och Anna, gjorde en god kycklingsallad till middag, alla utom jag drack lite vin, vi spelade spel och såg även på Torpederna, riktigt trevligt var det! Jag och Simon sitter just nu och ser på skidåkning, ska kanske åka hem till Skellefteå ikväll men känns som ett prodjekt att ta sig till busstationen när det blåser som attan ute. Sen vet jag inte riktigt om det är så värt för mig att åka hem redan, kan nog endå inte jobba eller träna med min hals trots att jag känner mig rätt pigg i övrigt men är inte så klokt att smita alla på jobbet med denna hals. BLÄ! Gud vad jag klagar man har påriktigt glömt bort hur tråkigt det är att vara sjuk...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0