Söndag 4 Januari

Godmorgon. Nu är det söndag morgon och jag har endast hunnit stiga upp och ätit frukost, gillar sånna här mornar då man gör en god frukost, sätter sig framför tvn och gör ingenting. Det är fint väder idag, klart och ca -7 grader. Ska nog ut på en lugn löptur med Fredagspodden i lurarna om ett tag, ingen stress bara i ett behagligt tempo där jag försöker tänka på tekninken mer än hastigheten, är otroligt nyttigt och viktigt för mig när jag ofta är spänd i axlarna. Blir sen en sväng på Elgiganten för lite shopping och sedan försöka förstå mig på min pulsklocka som jag fick i julklapp, ställa in allting enligt mig - längd, vikt, maxpuls osv för att få ut så mycket med hjälp av klockan. 
 
I eftermiddag är jag och Simon bjudna på middag hos Simon föräldrar, ska bli trevligt. Simons "lov" börjar lida mot sitt slut och det känns lite tråkigt, tillbaka till vardagen helt enkelt. Tack och lov är det inte långt till Umeå och i höst har vi träffats iallafall varannan vecka och hoppas att det kommer gå även den här terminen sen får man hålla tummarna att jag kan byta studieort till Umeå efter sommaren, skulle vara riktigt roligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0