Tisdag 13 Januari

Vilket bra avslut denna tisdag fick, eller jag har faktiskt haft en riktigt bra dag hela dagen. Väckaren ringde kanske lite för tidigt men vaknade utan halsont, fick åka med Jossa till jobbet och jobbade 7.00-12.00. Lunchade med mina arbetskompisar på jobbet innan jag gick en promenad till stan där jag for förbi gymmet ett tag. Åkte sen till mamma och pappa, fick middag och sen vidare till Sara där det var födelsedagskalas. Hon bjöd på glass med olika tillbehör och även en egen kvargglass som jag prövade som var över förväntningarna, även de hälsosamma alternativen kan vara goda! Sen stannade jag och Mirre kvar hos Sara där vi avslutade hennes födelsedag bara vi 3, åh vad jag tycker om dessa tjejer!
 
Hade som tidigare sagt att jag skulle ta en vilodag men for bara till gymmet utan en massa måsten, körde det jag kände för och avslutade passet när jag kände för det. Körde ett litet teknikpass med väldigt lite vikter. Började med en uppvärmning i form av gång på löpbandet, stretchade (!) innan jag körde igång med benböj - övade på djupa och fick nog till tekninken rätt så bra för jag har insett att jag är väldigt stel i höftbjaren. Körde endast med 40 kg så ett svettigt pass blev det inte. Gick sen över till marklyft, bänkpress och axelpress. Avslutade sedan med ännu en stretch, det värsta jag vet är att känna sig stel. Alltså en massa basövningar med lätta vikter. Det här passet har gjort så jag är taggad på att gymma imorgon, tror det kommer bli ben för min del och förhoppningsvis har jag Sofia vid min sida. Som jag längtat att träna med den tjejen!
 
Nu ska jag stänga igen datorn och lägga mig och sova, det är ju en dag imorgon också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0