Torsdag 15 Januari

Snart har denna torsdag rullat förbi. Har jobbar 7.00-15.00 och sen åkte jag och handlade litegrann. Har precis ätit en världelös middag, orken att ställa mig och steka kyckling fanns inte. Fil, müsli, banan och en macka och kaffe fick bli min middag idag. Ville hinna äta innan jag åker till gymmet för ett crossfitpass, vill inte gör det misstaget jag gjorde förra torsdagen, åt 1 timme innan passet vilket resulterade i mättnadskänsla och illa mående. Dock tycker jag att jag är väldigt duktig i övrigt att alltid laga mat till lunch och middag trots att man nu äter helt själv, trodde sen Simon flyttade att det skulle bli ofta fil, gröt osv för att det inte är kul att laga mat till bara en själv, men icket. 
 
Känner mig rätt så trött faktiskt men inte konstigt när man har varit igång sen 06.00 i morse. Hoppas att koppen med kaffet som jag drack kommer göra susen! Ska bli riktigt kul med crossfit ikväll känner jag. Ska köra gärnet :))! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0