Torsdag 22 Januari

Gomorgon. Det är bara torsdag idag, känns som om att vi har gått skola fleeera dagar faktiskt men det är nog för att man är så fullmatad med information från alla håll och kanter. Just nu längtar jag jätte mycket till imorgon för då kommer Simon hem och det ska bli så mysigt, det gäller att ta vara på tiden när man väl ses i och med att vi endast ses varannan helg. Man tär inte på varandra iallafall, skämt å sido, men en stor skillnad är ju att man hittar på roliga saker och umgås med varandra när man väl ses. När man bor ihop flyter helger och vardagar ihop på ett helt annat sätt. 
 
Idag då, vad har jag för planer? Jag börjar vid 11.00 och då ska vi få information från Svenska sjuksköterskeföreningen och sen på eftermiddagen har vi vår första föreläsning - Genusperspektiv. I och med att vi går under Umeå universitet så har vi exakt samma schema som dom som pluggar i Umeå har, vi har samma förläsningar i och med att det är bildsänt från Umeå, samma uppgifter och allting vilket jag tycker är bra. Har ju tanken på att flytta till Umeå efter sommaren och då byta utbildningsort till Umeå. Nog om skolan, blir ett crossfitpass med Jenny som är hemma över helgen i eftermiddag, riktigt roligt! 
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen börja gå mot skolan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0